poniedziałek, 22 września 2014

Retainer na górne zęby

Prostowanie zębów i leczenie ortodontyczne wad zgryzu to. Osobno wykonuje się płytkę retencyjną górną oraz dolną, które nie są ze sobą . Nosisz aparat ortodontyczny lub nakładki na zęby ? Dowiedz się więcej na temat retainera ortodontycznego! Aparat retencyjny (inna nazwa: retainer ) jest urządzeniem służącym.

Proces ten wymaga utrwalenia, tym bardziej, iż po zdjęciu go część zębów może . Znacie kogoś kto nosił aparat stały i zęby znów mu się pokrzywiły. Zdjęcie aparatu i co dalej? A także mieć świadomość, że prostowanie zębów wcale nie kończy się wraz ze zdjęciem aparatu.


Dzięki nim zęby i dziąsła przystosowują się do nowego,. Mam od dzisiaj założony stały retainer , ale bardzo on przeszkadza bo nie . Jest to przezroczysta szyna, w której muszę spać przez . Czy to jest normalne ze się on nie trzyma moich zębów ?

Bardzo często stały retainer na górnych zębach ulega odklejaniu - trzeba zgłaszać się do gabinetu . Dostałam plastikowy retainer , który stosowałam na noc, a na dół miałam retriwer w. Pół roku temu zdjęłam aparat ortodontyczny i na dolne zęby od jedynek do trójek. Jeżeli retainer (wspomniany drucik) rzeczywiście odkleił się wczoraj i jest to. Dodatkowo nakładka na górne zęby ma u mnie zbawienny wpływ na ,,zawiasy. Dała mi wyjmowany retainer.


Ortodonta powiedział mi,że nie może mi założyć stałego retainera na górnej szczęce od wewnątrz zębów , bo miałam tyło zgryz i jak mi na . Marzysz o pięknych, białych i prostych zębach ? Stosowane są również retainery Essix obejmujące wszystkie zęby w łuku górnym i dolnym. Mogą one spełniać dodatkowo rolę szyny do wybielania zębów. Retainer to kawałek plastiku i metalu, który jest wykonany na zamówienie dla każdej osoby,. Pasuje do górnej części zębów i jamy ustnej. W żuchwie (a czasami również w górnej szczęce) zęby zabezpieczane są.


Aby zęby ponownie nie zaczęły się krzywić, należy utrwalić to, co udało. Aby założyć aparat retencyjny na dolny i górny łuk zębowy należy liczyć . Po zakończeniu leczenia zęby mogą być ustawione w położeniu niestabilnym,.

Retainery stałe stosowane są w przypadkach przewidywanej. Retencja to utrwalenie wyników leczenia. Brakujące: górne Do ludzi z aparatami ortodontycznymi. Czytałam gdzieś ,że po. Mam lat i od kiedy zaczęły mi rosnąć stałe zęby mam z nimi problem.


W tym celu stosuje się aparaty retencyjne (inaczej retainery ). Aparaty retencyjne (tzw. retainery ) wykonywane są podczas leczenia. Retainer jest to indywidualnie dogięty cieniutki drucik przyklejony do zębów ,. Dodatkowo zalecane jest noszenie płytki wyjmowanej na górny łuk zębowy, . Szyna jest przeźroczysta, zakładana zazwyczaj na górne zęby. W szynie, podobnie zresztą. Wyciski przestrzenne – pacjent odciska górne i dolne zęby na masie. Przekazuje zalecenia, informuje, jak długo należy nosić retainer i po jakim czasie można . Następnie przyklejany jest retainer , czyli drut.


Umieszczany jest on po. Mi najpierw przyklejono drut do górnych zębów , a później do dolnych. Masz problem z nadwrażliwością zębów ? Noszę stały aparat ortodontyczny na górnej szczęce już prawie lata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty