wtorek, 28 października 2014

Żylaki laserem forum

Żylaki laserem forum

Dwa tygodnie temu miałam usuwany żylak metodą laserową na jednej nodze. Przez pierwsze pięć dni nie odczuwałam praktycznie bólu, natomiast od tygodnia. Mam coraz bardziej widoczne żylaki , zwłaszcza na lewej nodze,. Czytaj więcej o laserowe usuwanie żylaków forum na WP abcZdrowie.


Żylaki laserem forum

Lublinie lub Nałęczowie, chciałam spytać jak to wygląda czy . Zabieg laserowego zamykania żylaków przeprowadzany jest w. Więcej wyników z wizaz. Moja mama ma mieć operację na żylaki (nie laserem , tylko wyciąganie żył) i pomimo ustalonego terminu waha się. Spotkała dwie koleżanki . Moze ktos mial lub zna kogos kto mial usowane zylaki przez operacje lub laser ? Teraz żylaki można usunąć podczas krótkiego zabiegu laserowego i nazajutrz wrócić do pracy!


A do niedawna jeszcze jedyną metodą . Niestety nie każdy się na nią kwalifikuje, jest to ok osób z żylakami. Laserem mogą być leczone osoby, u których żylaki są następstwem .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty