wtorek, 22 marca 2016

Krzywe zęby po zdjęciu aparatu ortodontycznego

Krzywe zęby po zdjęciu aparatu ortodontycznego

Mam 32lata tydzień temu zdjęto mi aparat ortodontyczny jednak nie jestem zadowolona z rezultatu, aparat nosiłam 5roku. Pół roku temu zęby miałam . Zęby zaczynają się krzywić po zdjęciu aparatu. W idealnym świecie moment zdjęcia aparatu ortodontycznego powinien. Otóż po zdjęciu aparatu dostałam taki przezroczysty plastikowy stabilizator.


Krzywe zęby po zdjęciu aparatu ortodontycznego

Ja aparat ortodontyczny nosiłam niemal całe życie. Miałam ogólnie krzywe zęby , dużą przerwę między jedynkami a trójka zbyt wysoko z dziąsła . Twierdz , że jej pani doktor uważa, że nie ma sensu zakładać dorosłym ludziom aparatów, gdyż po ich zdjęciu (np po latach) zęby wykrzywiaja . Miała któraś z was doświadczenie z reklamowaniem usług ortodontycznych. Po ,lat noszeniu aparatu zęby nadal mają szpary i rozeszły . U mnie ponad lat od zdjęcia aparatu i są proste, a miałam zęby.


Wracam po obejrzeniu do komentarzy, także swój aparat ortodontyczny zdjęłam wczoraj. Czy znów będę nosić aparat ortodontyczny ? Nosiłam aparat ortodontyczny i przez rok po jego ściągnięciu ząbki były. Niekiedy pacjent, który przeszedł leczenie ortodontyczne może zauważyć, że w jego zgryzie następują zmiany naruszające estetykę uzębienia.


Krzywe zęby po zdjęciu aparatu ortodontycznego

Pierwsza z nich to niewystarczająca retencja (patrz Aparaty retencyjne). Większość ludzi marzy o pięknym, równym i białym uśmiechu. Są osoby, które natura obdarzyła pięknymi zębami , a pozostali muszą na niego zapracować. Po zdjęciu aparatu stałego, jest tzn okres retencji, i zależy od ortodonty. To było kilka lat temu, a obecnie niestety, ale znowu ma krzywe zęby.


Szczególnie jedynki, które wcześniej były najbardziej krzywe. Prostowanie zębów bez aparatu ortodontycznego ? Tymczasem krzywe zęby lub braki w uzębieniu wpływają negatywnie nie tylko na. Mimo że po zdjęciu aparatu ortodontycznego zmiana rysów twarzy nie . Podjęcie decyzji o założeniu aparatu ortodontycznego w dorosłym życiu nie jest łatwe. Krzywe zęby przez całe życie był jej wielkim kompleksem, dziś . Czy aparat ortodontyczny powoduje powstanie ubytków – dziur – jak mawiają pacjenci?


Zła kondycja zębów po zdjęciu aparatu ortodontycznego. Aparaty ortodontyczne , jeszcze niedawno stosowane niemal wyłącznie u dzieci,. Dlaczego krzywe zęby są bardziej podatne na próchnicę? Dentysta po zdjęciu aparatu stosuje tzw.


Zdejmowanie aparatu ortodontycznego , efekty przed i po oraz retencja. Przez to jak widziałam np. Instagramie czyjeś zdjęcia po zdjęciu aparatu ,. Pierwszy to usunięcie aparatu z zębów, drugi to zdjęcie pozostałości. Aparat ortodontyczny pomaga wyrównać „ krzywe zęby ”. Podczas takiego spotkania specjalista ocenia stan uzębienia, wykonuje zdjęcie RTG . MIT – Noszenie aparatu ortodontycznego sprawia ból. Wyprostowane zęby po zdjęciu aparatu mają niestety tendencję do powracania do . Krzywe , nieprawidłowo ułożone zęby mogą stanowić źródło wielu kompleksów.


Leczenie bardzo często wymaga wykonywania zdjęć rentgenowskich, . One miały BARDZO krzywe zęby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty