środa, 15 marca 2017

Czy mozna zalozyc aparat tylko na gorne zeby

Ale jest szansa ze wystarczy tylko łuk. Dolne zęby MOIM zdaniem mam proste, górne też, jedyny mankament to wystające kły górnej. O tym, czy można podjąć próbę leczenia samym górnym aparatem można zdecydować po. Witam mam pytanie jaki koszt takiego leczenia chce załozyc korony i czy sie tego Pani . Można jednak znaleźć złoty środek i założyć na przednie zęby.


Ortodonta stwierdził że potrzebny mi tylko jeden łuk. Aparat tylko na górnym łuku? Tylko łuk górny - NIEMOżLIWE? Czy można założyć aparat tylko na dolny łuk? Kto ma aparat tylko na dolnych zębach?


Więcej wyników z forum. Q: Czy aparat stały można założyć tylko na górną lub dolną szczękę? Cena aparatu na zęby - koszt aparatu klasycznego, lingwalnego, . Górna granica wieku w którym jest możliwe leczenie ortodontyczne jest trudna do określenia. Niestety nie stać mnie na dwa łuki, na jeden jakoś naskładam. W zdecydowanej większości przypadków - nie.


Zęby funkcjonują prawidłowo wtedy, gdy prawidłowy jest kontakt między górnym , a dolnym . Ten owszem, chce założyć mi aparat , jednak na górny i dolny łuk. Moje pytanie więc: czy można nosić aparat tylko na górnych zębach bez . A może najpierw wolisz dół, żeby się przyzwyczaić a potem górę lub odwrotnie. Pacjenci często pytają, czy można założyć obydwa aparaty na raz. Przy niektórych wadach lepiej jest założyć najpierw górny , a przy innych dolny aparat.


Krzywe zęby to nie tylko problem kosmetyczny. Niełatwo wskazać wiek, od kiedy można założyć stały aparat młodemu pacjentowi. Miała lat i „ wampirzy uśmiech” – w górnym łuku brakowało miejsca dla trójek, rosły . Ja nosiłam aparat tylko na górnym łuku i mój ortodonta stwierdził, . Chciałabym założyć aparat na zęby , stały, jeden luk, na górne zęby. Problem tylko jest taki, że nie jestem z Gdańska, przyjechałabym specjalnie, tylko czy jest możliwe. Jak długo należy nosić aparat stały aby osiągnąć upragniony efekt?


Czy żeby mieć aparat tylko na górne zęby trzeba mieć też wyleczone te na dole? Nie zawsze też zakłada się jednocześnie aparaty na górne i dolne zęby. Zwykle aparat ten jest potrzebny tak długo, jak długo trwało prostowanie zębów.


Ja zakładałam sobie aparat dwa lata temu. To czy musisz założyć również na zęby dolne powie Ci ortodonta. To takie maleńkie gumeczki, które zahacza się o górny i dolny łuk, aby ścisnąć je. Chciałam tylko podkreślić, że choć zęby w aparacie mogą osobom z zewnątrz wydawać się… hmm….


Czy mozna zalozyc aparat tylko na gorne zeby

Ponadto już wtedy górne zęby były bardzo nierówno ustawione, górna. Po założeniu górnego łuku myślałem – to tylko aparat , więc nie będzie aż tak boleć. Kiedy należy założyć aparat ortodontyczny? Zadbane i proste zęby nie tylko gwarantują ładny uśmiech, ale również. Zgryz głęboki występuje wtedy, gdy siekacze górne przykrywają ponad . Nowoczesne aparaty na zęby naprawdę potrafią czynić cuda.


Innym razem łuk przykleja się tylko do dolnych zębów, a na górnych nosi się aparat ruchomy. Stałe aparaty ortodontyczne naklejane są na zęby za pomocą specjalnego kleju. Coraz częściej można zauważyć aparaty ortodontyczne z białymi lub. Lekarka kazała mi go nosić cały czas, tylko ściągać do jedzenia… teraz. W czwartek czyli idę założyć stalt aparacik na gorne ząbki, troche mnie . Współczesna ortodoncja zajmuje się jednak nie tylko prostowaniem zębów ale także:.


Plan leczenia: omówienie sposobu i etapów leczenia, dobór rodzaju aparatu ,. Zgryz krzyżowy , Zgryz przewieszony, dysproporcja łuku dolnego i górnego , Zatrzymane kły. Zanim opiszę wam, jak wyglądał mój pierwszy tydzień po założeniu aparatu. Teraz w listopadzie ortodontka założyła mi tylko górny łuk, aparat na dolne. Jak zbudowany jest aparat stały i jak wygląda jego założenie?


To, co odróżnia z kolei aparat samoligaturujący, to fakt, że zamki nie wymagają. Mam zamiar założyć aparat i nie wiem który wybrać , trochę zależy mi na . Odpowiednio ukształtowanymi sprężynami można zęby wychylać ,.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty