wtorek, 4 kwietnia 2017

Aparat na zęby tylko na górę

Ale jest szansa ze wystarczy tylko łuk. Dolne zęby MOIM zdaniem mam proste, górne też, jedyny mankament to wystające kły górnej szczęki, dwa zęby , . Nowoczesne aparaty ortodontyczne naprawdę. Służy on usuwaniu wad w obrębie szczęk, a zęby prostuje tylko w niewielkim stopniu.


Sprawdź, ile kosztuje aparat ortodontyczny dla ciebie lub twojego dziecka. Ponieważ to nie tylko inwestycja w atrakcyjny wygląd i pewność siebie, ale.

Aparat tylko na górnym łuku? Ortodoncja - Forum dyskusyjne. Czy można założyć aparat tylko na dolny łuk? Kto ma aparat tylko na dolnych zębach ? Więcej wyników z forum.


Czy ktos nosil aparat ortodontyczny na jednym luku? Ile najkrócej mozna nosic STAŁY aparat ortodontyczny? Zakładasz aparat na zęby i zastanawiasz się, jak najszybciej. Zakładać aparat ortodontyczny tylko na górę czy na górę i dół ?

Mam nie długo mieć zakładany aparat ortodontyczny (stały). Postanowiłam założy aparat na zęby ale mam wiele pytań. Ja również nosiłam aparat przez lata metalowy, tylko na górze. Pamiętajmy o tym, że aparaty ortodontyczne nie tylko prostują krzywe zęby , ale także korygują szeregi innych wad jamy ustnej, takich jak . Rzadko kiedy założenie tylko jednego aparatu jest korzystne dla pacjenta.


Należy pamiętać, że aparatem stałym nie tylko poprawiamy estetykę . Teraz w listopadzie ortodontka założyła mi tylko górny łuk, aparat na dolne zęby zostanie założony dopiero po trzech miesiącach. Indywidualnie dopasowane aparaty na zęby : aparaty stałe. Zakładanie aparatu tylko na jeden łuk na dłuższy okres czasu może sprawić, że jeden łuk nie. Ten owszem, chce założyć mi aparat , jednak na górny i dolny łuk. Jednak ten odpowiedział mi że zawsze zakłada sie na górze i na dole i tylko w. Moje pytanie więc: czy można nosić aparat tylko na górnych zębach bez . O aparacie ceramicznym (mniej widocznym) nie było mowy.


Wszystkie zęby mnie bolą (na razie mam założone tylko na górę ), czuję że . Stałe aparaty ortodontyczne naklejane są na zęby za pomocą. Koszt aparatu na zęby , wraz z kosztami wizyt u specjalisty, może przekroczyć. Chciałam tylko podkreślić, że choć zęby w aparacie mogą osobom z zewnątrz wydawać się… hmm… Brudne to niejednokrotnie są to zęby.


Dowiedziałam się że powinnam nosić aparat na zeby.

Miałam mieć aparat na górę bo mam jedynki wysunięte do przodu. Drugi łuk możesz kupić, ale na miejscu powiedzą, że może być tylko łuk . Jakie są rodzaje aparatów ortodontycznych? Które są wskazane z Twoim przypadku?


Jak dużo trzeba wydać na leczenie? Gdy na górze zrobiło się luźniej, można było założyć mi aparat. Moje zęby są już proste i jestem zadowolona z uzyskanego efektu, a ortodonta nie chce jeszcze . Krzywe zęby to nie tylko problem kosmetyczny.


Wady zgryzu wpływają na cały aparat żucia. Mogą powodować problemy z rozdrabnianiem .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty