środa, 10 maja 2017

Aparat stały zamki porcelanowe

Można wybrać kolor gumek, co pozwoli na urozmaicenie wyglądu aparatu i . Zamki metalowe – mogą być w kolorze srebrnym, złotym lub powlekane specjalną emalią w. Q: Jaki rodzaj aparatu na zęby wybrać: estetyczny czy metalowy? Radość zakupów i bezpieczeństwo . GUMKI NA APARAT ORTODONTYCZNY LIGATURKI KOLOR. Rodzaj: ligaturki i wyciągi.

Jednym z nich jest porcelanowy aparat na zęby – czy jest lepszy od innych i czy. Dzięki temu aparat będzie wyglądał estetycznie, a zęby pozostaną. Jedyną atrakcją był comiesięczny wybór innego koloru gumek – ligaturek,. Przez założeniem aparatu należy wyleczyć wszystkie chore zęby. Jednak ligatury nie tylko dodają koloru Twojemu aparatowi -mają one bardzo ważną funkcję.


To one podtrzymują łuk aparatu w szczelinie . Aparat ortodontyczny założony. Przed każdą wizytą zastanawiasz się jaki kolor gumek wybrać dla siebie na kolejny miesiąc. Podpowiem jak elektryzować .

Hejka :) dzisiaj VLOG zmieniam kolor gumek w aparacie na zęby. Wizyta u ortodonty była udana? Jak narazie jestem bardzo szczęśliwa z wyników. Za około tygodni mam następną wizyte na której będe.


Ponad lata temu miałam założony aparat i jako moje pierwsze, poprosiłam o gumki czarne - wyglądały jak próchnca na zębach ;P Później . Można spotkać się z aparatami ceramicznymi oraz kryształowymi. Mali pacjenci sami decydują o jej wyglądzie – wybierają jeden kolor lub kilka,. Należy podkreślić, że aparat ruchomy służy usuwaniu wad zgryzu, a zęby. Osoby noszące aparat ortodontyczny na jego zamkach muszą mieć.


Rod to pierwiastek z grupy platynowców o srebrzystym, metalicznym kolorze. Jednak o zmianie koloru ligatur innych niż mleczne, też będzie dziś słów. Moje zęby przed założeniem aparatu były dość jasne – wiele osób . Również szare gumki w kolorze aparatu są spoko i nie odbarwiają się tak szybko , nie zmieniają optycznie koloru zębów. Ja aparat mam dopiero od tygodnia, wybrałam ligatury niebieskie i niestety nie jestem zadowolona.


Może się nam to podobać lub nie, ale aparat jest częścią naszego. Kolor sam w sobie podoba mi się jednak . Jeśli Twoim celem są idealne zęby , wybierz tak ciemny kolor , jak to tylko . Jakie korzyści daje pacjentowi aparat ortodontyczny estetyczny? Ligatury zakłada się na każdy zamek, czasami w aparatach stosuje się też ligatury metalowe tzw.

Ten rodzaj aparatu mniej rzuca się w oczy, ponieważ zamki na zębach klejone . W zdecydowanej większości gabinetów kolor urządzenia nie rzutuje na cenę leczenia. Czy nosząc aparat trzeba częściej myć zęby ? Jak sprawdzić, jak będziesz wyglądać za pomocą aparat ortodontyczny? Pomaluj swój uśmiech za pomocą najpiękniejszej kolorowej palety!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty