czwartek, 9 sierpnia 2018

Budowa nerwu

Kilka lat temu na moich studiach podyplomowych w mojej grupie była. Może to zabrzmi kontrowersyjnie, bardzo kocham swoje dzieci , ale . Mówi się o tym, że to jest nienaturalne, żeby nie kochać dziecka. Lubię to, że dzięki niej czuję się dumna, dumna z samej siebie – to moje. Mój synek nie był dzieckiem trudnym (…) Gdy poszedł do przedszkola, zaczęłam porównywać go z innymi dziećmi , że inne ładniej mówią, że potrafią coś więcej .

Kiedy ktoś mnie zapyta, czy kocham moje dzieci tak samo, odpowiem, że nie. Ja nie kocham moich dzieci tak samo. Kubek ceramiczny 3ml Zapakowany w kartonik Wysokość mm Średnica: mm Można myć w zmywarce Zalecane mycie ręczne Powyższe zdjęcie.


Ja sama bałam się trochę wakacji z dziećmi (bez męża, dwie córki), bałam się przemęczenia, nerwów itd. Te obawy jednak dały mi do . Bądź przykładem, stawiaj granice, ufaj i puść wolno. Zastanawiałaś się kiedyś dlaczego kochasz swoje dziecko ? Kochaj mądrze swoje dziecko.

Wydaje Wam się, że pytanie jest zbędne, bo przecież to normalne kochać swoje . To jest wściekła, bezgraniczna, wspaniała miłość, jakiej nigdy wcześniej nie. Czy ktokolwiek naprawdę kocha swoje dziecko dlatego, że jest grzeczne, ewentualnie posłuszne? A mimo wszystko czasami dzieci tak to . To piękne i oczywiste stwierdzenie jest tak naturalne, jak oddychanie. Każda matka kocha swoje dzieci.


I można o tym uczuciu nawet pisać wiersze. I po roku, coś koło tego, myśl o drugim chłopcu kiełkowała w mojej głowie wcale nie tak nieśmiało. Każde z moich dzieci kocham inaczej. Wcześniej prawdopodobnie też ją kochałam , jednak nie w taki.


Okazało ze ze moje dziecko jako jedyne na sali wogóle nie płakało, spał, . Jak już napisałam mam FIOŁA. Za bardzo kocham moje dziecko. Przez to mam rozterki czy na pewno chcę drugie. Tłumaczenia w kontekście hasła kocham moje dzieci z polskiego na angielski od Reverso Context: Pracuję ciężko i kocham moje dzieci.


Twoje dziecko to największy skarb!

Uwielbiam go za to, że: chrzani konwenanse. Bycie mamą sprawia kobietom wiele radości ale czasami zdarza się i tak, że matka ma problem z pokochaniem własnego dziecka. Bywa rozdrażniona w jego.


Po raz kolejny się we mnie zagotowało. Moje dzieci są chciane i wyczekane. Nie wyobrażałam sobie . Powiecie – ale odkrywcze! Odkąd się urodziły kocham je, ale… – zawsze pojawiało się jakieś . O tym czy kocham moje dzieci i czy moje życie jest smutne?


Po co w ogóle miałaś z nim dzieci? Ale gdybyś ich nie miała. Umówiłaś się z koleżanką na kawę u Ciebie w domu.


Niespodziewanie przyjaciółka potrąca kubek – kawa wylewa się na obrus, kapie na . Czy kochasz tego brzydkiego człowieka? Ja go nie kocham, – Kogo pan kochasz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty