czwartek, 16 lipca 2020

Zeby po zdjeciu aparatu ortodontycznego

Po zdjęciu aparatu zleci on wizyty kontrolne oraz zaleci noszenie aparatów. Ważne jest by zanim rozpoczniemy działania ortodontyczne. Dodatkowo, osoby z nieprawidłowym ustawieniem zębów mogą się zdecydować na założenie stałego aparatu ortodontycznego. Po jego zdjęciu zęby są . Jaką kurację zachować po zdjęciu aparatu ortodontycznego ? Zdejmowanie aparatu ortodontycznego , efekty przed i po oraz retencja.


Przez to jak widziałam np. Instagramie czyjeś zdjęcia po zdjęciu aparatu ,. A trzecie wrażenie to już sam zachwyt nad tym jakie zęby są proste, . Retencja po zdjęciu aparatu stałego powinna trwać całodobowo z przerwą na. Mam 32lata tydzień temu zdjęto mi aparat ortodontyczny jednak nie jestem zadowolona z rezultatu, aparat nosiłam 5roku.


Pół roku temu zęby miałam . Anna Uchniewska; Jak wybielić zęby po zdjęciu aparatu ortodontycznego ? Ja aparat ortodontyczny nosiłam niemal całe życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty